هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های آسمونی

روزتون مبارک کودکهای من...

1392/7/18 13:26
نویسنده : مامان ندا
746 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دخترای نازنینم باز هم یه روز دیگه به نام شماست و اون هم روز جهانی کودکه روزتون مباااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررک عزیزای دل من

 

Gifs Animés etoile 279

 

Gifs Animés anges 76

 

امروز چه روز خوبیست                    روز قشنگ کودک

 

روز جهانی توست                           باشد بر تو مبارک

 

پوست هر کی یه رنگه                      سرخ و سیاه و سفید

 

هر آدمی را خدا                             به یک شکلی آفرید

 

اگر باشیم متحد                              جهان میشه گلستان

 

ما همه را دوست دارم                      ما بچه های ایران

Gifs Animés etoile 245

*** ستاره های من کودکی خیلی دنیای قشنگیه از کودکیتون لذت ببرین***

Gifs Animés anges 76

 

و اما 16 مهر تولد من هم هست امسال اولین سالی بود که تولدم رو در کنار شما جشن گرفتیم البته هانیتای عزیزم چون بابا شب میاد خونه و همون موقع زحمت کشیده بود وکیک رو گرفته بودشما خواب بودی و با هم عکس نداریم ولی هانا جونم شما بیدار بودی و در کنار ما

(،مرسی وحید عزیــــــــــــــــــــــزم خیلی سورپرایزم کردی عاشقانه دوست دارم، )

 

ببین عزیزم چه با تعجب به شمع نگاه میکنی

 

 

 

این هم هانیتا جون با بادکنک ، هردوتون بازی با بادکنک رو خیلی دوست دارین

 

بهترین هدیه تولدم رو خدا بهم داده 0065.gifتولد پارسالم بود که فهمیدیم شما فرشته ها اومدین تو دل مامانی zwanger02.gifیک سال گذشت و شما فرشته ها الان شدین همه زندگی ما .عروسکای قشنگم من و بابا خیلی از داشتن شما خوشحالیم و از وجودتون لذت میبریم همیشه مراقب خودتون باشین و شاد و پرانرژی باشین0037.gif

 

Gifs Animés etoile 245

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان جون روحی
19 مهر 92 9:49
گلهای قشنگ مامان جون تولد 5 ماهگیتون مبارک الهی همیشه سالم وتندرست باشید عزیزای دلم دوستتون دارم زیاددددددددددددددددد درضمن تولد مامان ندا هم مبارکباشه ندا جون با عذر خواهی تاخیر دوستت دارم عروس عزیزم قربون 4 تاتون برم کیک خوشگل بود حتما خوشمزه ام بود نوش جونتون این گلها تقدیم به شما جیگرام.


سلام مامان جون مرسی انشالله کنار هم تولدامون رو جشن بگیریم ما هم خیلی دوستون دایم
جاتون خالی کیک عالی بود ما که نخوردیم ازش فقط دیدیم آدم بزرگا که میخورن خیلی خوشمزه میخورن!!!
سپیده
20 مهر 92 16:35
مامان ندای خوشگل بازم تولدتو تبریک میگم ایشالا سال های سال کنار هم شاد و خوشحال و سلامت باشین


مرسی سپیده جونم همینطور شما و آقاداوود و رایان گل و...!!!
خاله جون
21 مهر 92 0:14
سلام عروسکای منقربونتون بشم خانم خوشگلای خاله روز کودک و ورود به 6 ماهگیتون مبارکمامانی جون بازم تولدت مبارک همراه با بهترین ارزوها... هانا جونم و هانیتا جونم فقط اینو بگم که... خاله جون عاشقتونم


سلام خاله جونی مرسی ما هم شما رو خیلی زیاد دوست داریم خاله جون بیا بغلم!!!

مامان شهراد
21 مهر 92 10:22
روزتون مبارک


ممنون....................