هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

فرشته های آسمونی

روزهای قشنگ با شما

1392/7/14 22:29
نویسنده : مامان ندا
714 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به رنگارنگی روزای قشنگ پاییزی به دخترای نازنینم که زندگی ما رو سراسر بهاری کردن;

جونم براتون بگه از این روزایی که پشت سر گذاشتیم و از کارهای جدیدی که شماها انجام میدین 

عزیزای دلم این روزا دارین بزرگ شدنتون رو رسما نشون میدین و میگین ما دیگه نی نی کوشولو نیستیم

c032.gif

دیگه اجازه نمیدین به کسی شیشه شیرتون و بگیره ومی خواین خودتون بگیریدش با این دستای ناز و کوچولوت شیشه تون رو میگیرین و  تا ته حلقتون میبرین تو دهنتون MG 110

وقتی هم ک دارم بهتون غذا میدم با دو تا دستتون دستم رو میگیرین

اطرافیاتون رو میشناسین و دوست دارین همیشه یکی پیشتون باشه و  باهاتون بازی کنه و حرف بزنه شما هم بخندین و ذوق کنین و با صداهای قشنگی که از خودتون درمیارین باهاشون ارتباط برقرار میکنین مامان قربون اون حرف زدنتون و آ آ آ  او او او کردنتون بشم

 

خیلی کنجکاوانه به اطرافتون نگاه میکنین و جای جدید که میرین همه اطرافتون رو نگاه میکنین مثلا چهارشنبه که خونه خاله جون بودیم مبهوت دور و برتون شده بودین چون براتون جدید بود میخواستین بدونین کجا هستین c028.gif

با دستاتون که بازی میکردین حالا یاد گرفتین پاهاتون رو میارین بالا و با دستاتون میگیریدشون و باهاشون بازی میکنید ما هم کیفتون رو میکنیم

ای جانم بشین شما دوقلوهای من که دارین یاد میگیرین با اسباب بازیهاتون بازی کنین و کلی ذوق عروسکاتون رو میکنید15_5_16.gif

و هم چنان علاقه مند به لوستر و انواع لامپها

 

 

حالا هم بریم ادامه مطلب تا به روایت تصویر براتون توضیح بدمİmage

 

 

 

چهارشنبه خاله خانوم دعوتمون کرد  به اتفاق مامان جون رفتیم خونشون شما اول کلی همه جا رو بررسی کردین و چون براتون ناآشنا بود یکمی بداخلاقی کردین و باباجون که با اخلاق شما آشناست چراغ ها و لوستر رو براتون روشن کرد وشما هم سر کیف اومدین و خوشحال شدین

این عکس ها رو خاله جون خونه خودشون ازتون گرفته

من عاشق این عکستونم با این فیگورای قشنگتون ببینین چقدر قشنگ دستای همدیگه رو گرفتین

 

شما با متین و امیررضا

برخلاف تصور من بچه ها اصلا حسودیتون رو نمیکنن و خیلی هم دوستتون دارن  وقتی خوابین رعایت میکنن سروصدا نمیکنن ...متین که میاد بهتون سر میزنه و میگه آنا خوابه ...آناتی خوابهامیررضا هم که کمک میکنه به ما و با شما بازی میکنه و سرگرمتون میکنه

نازنین که همچنان منتظره تا شما بزرگ بشین و باهاش خاله بازی کنین و علی که کمتر بچه ها رو دوست داره با شما خیلی خوبه و براتون شعر هم میخونه آخه شما خیلـــــــــــــــــی جیگرین

این هم عروسکای ناز ما

 

 گفتم عروسکاتون رو خیلی دوست دارین و ذوقشون رو میکنین 

15_5_16.gif

 

اینجا هم خیلی قشنگ دستای همدیگه رو گرفتین و پیمان دوستی بستین فدای دستای کوچولوی نازتون بشه ماماننایت اسکین

 

 

این عکسا هم برای امروز بعداز ظهره که خوب خوابیدین و وقتی بیدار شدین حسابی سرحال بودین اینجا تازه بیدار شدین

 

ببینید مامان چقدر خوبه که بعدازظهرا بخوابین چقدر سرحال میشین و انرژی میگیریننایت اسکین

 هانا جونم شما فقط مزه شیر بلاک ای ار رو دوست داری و بقیه شیرها رو نمیخوری از قضا این شیر خیلی هم کمیابه و تا حالا زحمت پیدا کردنش رو بابابزرگ و مامان جون روحی کشیدن که این هفته هم واسمون شیر فرستادن یک دنیاااااااا ممنون با یه عالمه بوس

 

 

یه عالمه عکس جدید دارم که بعدا میام میزارم براتون فردا هم نوبت حمومتونه که مامان جون تا حالا زحمتش رو کشیده ،مرسی مامان خوبم عاشقتم ،این سری حتما با حوله ازتون عکس میگیرم و میزارم واستون آخه خیلی خوردنی میشین نانازای من

دوستون دارم یه دنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاKisses

فعلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

maman shahrad
14 مهر 92 0:59
faday e dokhtaray e naz besh am man


ممنون شهراد جیگر خان رو ببوسین
مامان جون روحی
14 مهر 92 13:08
سلام جیگرای من الهی فدای اون فیگرتونبشم من وبابا جون دیشب عکساتونو که دیدیم انقدر ذوق زده شدیم قند تو دلمون آب شد هزار هزار ماشاالله دیگه طاقت نداریم بزودی میایم از نزدیک ببینیمتون قربونتون برم می بو سمتون .


سلام مامان جون مرسی ما هم دلمون تنگ شده واستون زودی بیایین
سپیده
15 مهر 92 12:20
عسل خانمای من چه قدر بزرگ شدین؟!!!!!!!! باورم نمیشه ماشالا هزار ماشالا چه قدر نازتر و خواستنی تر شدین؟!خوب این طوری که دل من یه ذره میشه براتون!! الان دقیقا یک سال از زمانی که اومدین خونمون میگذره! همین موقع ها بود که اس دادی دوست داری خاله بشی؟!! آخه الهی من قربون این خوشگلا برم که منو خاله کردن


سلام خاله سپیده مرسی دل ما هم برای شما و رایان تنگ میشه
آره یک سال شد!!!!هر چند سخت بود ولی خیلی زود گذشت مخصوصا پنج ماهی که جیگرام بدنیا اومدن

سپیده
15 مهر 92 12:24
مامان ندا عکس با امیررضا و متین باز نمیشه!!


باز میشهههههههههه
سپیده
15 مهر 92 12:38
نه با کمی تاخیر باز کرد!! عزیزم ماشالا چه قدر امیررضا بزرگ شده! متین رو هم عکسش رو خیلی کوچیک بود دیده بودم ماشالا چه قدر ناز و خواستنیه ایشالا مامان فاطمه خیر پسرای گلش رو ببینه


اومدی تلافی کنی نشد:ی مرسی جیگرم بله بچه ها بزرگ میشن. ما هم که فرش کرمون:ی
مامان زری
15 مهر 92 22:36
خیلی ناز و جیگر شدن این وروجکها
عکسایی که دست هم رو گرفتن خیلی خیلی با نمک شده
راستی ندا جون پول برقتون چقدر میاد؟ههههههههههههههههههههههه


مرسی زری جون یابد قبض خونه مامانم رو ببینم چون زمان بیداری بچه ها ما اونجاییم:d
سارا
13 آبان 92 15:10
الههههههههههههههی خدا حفظشون کنه