هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های آسمونی

عکس و عکس و عکس

1392/9/1 19:09
نویسنده : مامان ندا
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااام دخنرای نازم مامان رو ببخشید که اینقدر دیر وبلاگتون رو آپ میکنم وقت نمیکنم و البته یکمی هم تنبلی!!

عزیزای دلم دارین بزرگ میشین و این رو ما نه با چشممون می بینیم نه لمس میکنیم این رو فقط عکس و فیلماتون به ما نشون میدن

تو این مدت پیشرفتای قابل ملاحظه ای داشتین هانیتا جون که دیگه غلت زن قهاری شده و دور خودش میچرخه هانا جون هم که دیگه یه جا بند نیست و همه ش باید از زیر میز و مبل بیاریمش بیرون

صداهای قشنگتون طنین انداز لحظه هامون شده ... هانیتا جون دًدًدًدً میکنه و میگه اوووووووووو بوووووووووووووووووو باااااااابااااااااااا ایممممممممممممم ماااااااااااااا و هانا جیگرم که این روزا با خواهرش هم صدا شده و میخواد بره ددر و همه ش دًدً میکنه فداتون بشم که وقتی پیشتون نیستم و صداتون میاد دلم واستون غش میره انگار مدتهاست ندیدمتون میام و کلی قربون صدقه تون میرم ...

یه کار جالبه دیگه هم که هانیتا انجام میده اینه که پاهاش رو گیر میده رو زمین و کمرش رو میچرخونه و میخنده انگار داره قر میده

هانا هم که ورزشکاری شده و حالت شنا رفتن می ایسته انگار دوست داره پاشه بایسته و البته یه کار خیلیییییییی قشنگه دیگه این که رو شکم که خوابیده وقتی میخواد چیزی رو با دقت نگاه کنه دستش رو میزاره زیر چونه ش اینقدر ناناز و ملوس که نگووووو

 

خوب دیگه بریم سراغ عکس ها

هانا نفس

هانیتا جیگر

قربونتون برم که اسماتون رو میشناسین و وقتی صداتون میکنم برمیگردین نگاه میکنین اینجا هانیتا جونم رو صدا کردم و دخترم میگه بله مامان

هانا جونم عاشق این حرکتتم

فرشته ها مشغول بازی با جدیت تمام

فدای اون خنده قشنگت و برق نگاهت

هانا جون شیطون بلام تب کرده(بعد از واکسن شش ماهگی)

یه عروسک مثل خودم!!

خیلی زیاد جیگرین با اون فیگوراتون

خوب دخترم دوست نداره بخوابه

آخه فسقلی اون زیر دنبال چی میگردی؟؟؟

وقتی هانا خودش رو به سفره میرسونه

فداتون بشم گل کوچولوهای ناز

قربون احساسات قشنگتون بشم

معرفی میکنم هانا ورزشکار

هانیتا جیگر مشغول بازی با ریسه های پرده

هانا خانوم کنجکاو سر قبض برق چه بلایی آورده

اما تاسوعا و عاشورا که باباجون نذری داره و شما هم اولین سال بود که تشریف داشتین و همه کلی ذوقتون رو کردن و ازتون عکس گرفتن وخلاصه شما خوشگل خانوما کلی دلبری کردین و شدین نقل محافل

این جا رفتین پای دیگهای نذری و بیمه امام حسین شدین

زیر پرچم امام حسین همیشه سلامت و خوشبخت و موفق باشین

البته دخترای عزیزم دوست داشتیم با بابایی ببریمتون شیرخواره ها که چون روز قبلش واکسن زده بودین نشد که بریم

این جا هم شما خوشگلایین با نوه عمه من مهرسا که با لباسای یک شکلتون سه قلو شده بودین

خوب صد البته میان ماه من با ماه مردم!! تفاوت از زمین تا آسمان است ...

هانا و هانیتای عزیزم براتون جزییات رو ننوشتم که بتونم بیشتر به خودتون برسم واسه همین یه دفتر گذاشتم کنار که هر روز اتفاقات اون روز رو مینویسم که بعدها  ضمیمه وبلاگتون تقدیمتون بشهخنده

پرنسس خوشگلای مامان میدونین که بی اندازه دوستتون دارم مراقب خودتون باشین عزیزای دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سپیده
1 آذر 92 17:16
عزیزای دلم چه قدر شما دو تا بزرگ شدین مگه چند وقته که من ندیدمتون ... گلای من چه قدر ناز و خوشگل و خوش ادا شدین ؟!! اگه بدون چه قدرررر دل خاله سپیده براتون تنگ شده ! گل دخترا خیلی خیلی دوستتون دارم ... مامان ندا مرسی که اومدی!خیلی میخوامت اگه بدونی چه قدر دلم میخواست ببینمشون! بازم بیا بگو ازشون یه دونه خاله سپیده خیلی دلتنگه!!
مامان ندا
پاسخ
سلام خاله سپیده آخه خاله اون موقع که اومدین خونه ما تولد رایان بود یادتونه؟خوب دیگه ما هم بزرگ میشیم و کارای جدید یاد میگیریم ما خیلی دلمون براتون تنگ میشه و دوست داریم همیشه ببینیمتون ولی نمیشه خوب سپیده جونم مرسی عزیزم ما نمیتونیم بیاییم شما بیایین خیلی ماهی دوست جونی تک خودمی
مامان جون کرج
1 آذر 92 20:14
سلا قشنگ های من الهی فداتون بشم ماشالله به جونتون چقدر ناز وخوش ادا شدین بزودی میام دلم براتون یه ذره شده هرروز وقتی از مدرسه میام به جای ناهار اول فیلم شما جیگرامو نگاه میکنم تا خستگیم بره آخه شما نمی دونین چقدر دوستتون دارم خدا نگه دارتون باشه نفسام.[
مامان ندا
پاسخ
سلااااااااااااام مامان جون مرسی دل ما هم براتون تنگ میشه و خیلی زیاد دوستون داریم
خاله جون
2 آذر 92 10:52
سلام سلام عروسکای منالهی خاله فدای این خوشگلا بشهمن که همه این عکسها رو توی دوربینم دارم وهز شب البته غیر از مواقعی که پیشتونیم با عمو مسلم میبینمتون وکلی ذوقتون رو میکنیم خاله جون ما یه خانواده غاشقیم عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق هاناعسلی و هانیتاطلا و عجب تاسوعا عاشورایی بود امسال با حضور شما پرنسساااااا قبول باشه خانم خانما و کلی از همه فامیل دلبری کردین ماشاله به جونتون باشه و کور بشه جشم حسوداااااااااااااااااااااااا الته شما رو باباجون عزیز و باباوحیدجون بیمه امام حسین کردن و جی بهتر از این...خاله قربونتون بشه خیلی خیلی دوستون دارم وخدا را واسه این همه مهربونیاش شکر میکنم و به مامان ندا عزیز دل اجی ومامان جون گلم یه خدا قوت حسابی میگم واسه مراقبت از شما جیگرا دوتا بوس گنده هز لپای خوشگلتون بای بای
مامان ندا
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییی خاله جون ما هم شما و عمو مسلم و داداش متین و داداش امیر رو خیلی دوست داریم دست مامان جون که حسابی درد نکنه همه کار و زندگیش رو گداشته کنار و به ما میرسه ممنون مامان جون عزیزما
مامان زری
6 آذر 92 0:42
وایییییییییییییی چه عکسهایی و چه دخترهای ناز نازی خیلی بامزه شدن ندا جون حالا بگو ببینم چی میشه یکم بیشتر عکس بزاری تا ما این دخترامون رو تند تند ببینیم چی میشه هاچی میشه؟
مامان ندا
پاسخ
سلام مامان زری مرسی که پیش ما میایی همیشه ممنون عزیزم باور کن با وجود دو تا فسقلی اصلا وقت نمیکنم ولی پشم بیشتر میام حتما
بهار
13 آذر 92 17:30
قالب وبلاگ کاملا سفارشی و بدون تکرار برای کوچووتون تقویم اختصاصی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com