هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های آسمونی

عسل های 7 ماهه

1392/9/21 23:19
نویسنده : مامان ندا
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

درود و هزاران درود بر دخترای عزیزتر از جانم و دوستان گل و همراهان همیشگی ما

عروسکای قشنگ من 7 ماهگیتون مبارک ،7 ماه خیلی قشنگ پر از خاطره های شیرین کنار هم گذروندیم 7 ماهی که اصلا متوجه نشدیم چطوری روزا شب میشد خیلی روزای قشگی واسمون ساختین هرچند سخت بود ،از خواب خبری نبود و... ولی شیرینیش به حدی زیاد بود که سختی هاش به چشم نمیومد و با جان و دل میپدیرفتیمشون البته تو این 7 ماه و مدت 8 ماه بارداریم مامان جون رو خیلی به زحمت انداختیم که امیدوارم بتونم گوشه ای از زحماتش رو جبران کنم قلبمامان خوبم دستت رو میبوسم ممنون که هیچ وقت تنهام نذاشتیماچ...

دخترکای قشنگ من یه عالمه کارای جدید یاد گرفتین تو این ماه هانا جون که ماشالله مامان دیگه همه جا هستی از بالشت و پله های کوتاه بالا میری وداری تلاش میکنی دستت رو بگیری به لبه مبل و بایستی رو یه دستت لم میدی و روی نوک انگشت پاهات و دستات به حالت پل می ایستی ...

هانیتا جونم هم که داری تلاش میکنی سینه خیز بری که هنوز موفق نشدی یه کم عقب عقب میری ولی با غل خوردن به هدفت میرسی !!یه کار خیلی قشنگ که یاد گرفتی اینه که وقتی میگم نینای نای نینای نای اگه رو شکم خوابیده باشی که شروع میکنی این طرف و اون طرف میری و میخندی اگه هم طاق باز باشی کمرت رو بالا پایین میکنی قربونت برم که میرقصی برامون و گاهی وقتا هم که خیلی خوشحالی با زبونت بشکن میزنی

اینطوری براتون بگم که حسابی خوردی و جیگر شدین کاش میشد تک تک لحظاتتون رو ثبت کرد حیف که نمیشه عسلکام

اما بریم سراغ عکسا

هانا خانوم شما اون پشت چیکار میکنی؟؟

 

هانی جونم خیلی دستات رو دوست داری و کلی باهاشون مشغول میشی و دد میکنی

                          
 

وقتی خوشگلا لپ تاپ رو میبینن خوشحال میشن و سریع میان سمتش

هانیتا زیاد خوشش نیومد و عروسکش رو بیشتر دوست داره ولی هانا داره لپ تاپ سواری میکنه!

                          

هانیتا جونم عروسکات رو خیلی دوست داری مخصوصا خرسای پوهتون رو

یه روز که مشغول بازی با خرست بودی و کلی دد و ااا و بو وبابا و ما ما باهاش کردی و سرش جیغ کشیدی اومدم دیدم خوابت برده الهی که فدات بشم

 

                          



 

هانا خندون من به سیم علاقه خاصی داری و البته سیم ها رو تست هم میکنی

موارد ایمنی رعایت شده و برقش رو قطع کردم!

عزیز دلم پستونک عروسکت خوشمزه است؟؟

هانا جونم وقتی پتو یا روفرشی زیر پاته یه طرفش رو میگیری و غل میخوری و میشی ساندویچ هانا خوب میگین من نخورمش؟

 

                          

وقتی که کنار هم میذارمتون و میخوام ازتون عکس دونفره بگیرم!!

من چیزی نمیگم خودتون ببینید

نتیجه

 

خنده

                          

جمعه دو هفته پیش هوا خیلی آفتابی و خوب بود و ما هم از فرصت استفاده کردیم و رفتیم پارک و شما اولین کالسکه سواریتون رو بیرون از خونه تجربه کردین و زود هم خوابتون برد

دخترای بهاری من و اولین ( الان بابایی اومد نشست پشت رول ) خوب جیگرای بابایی فداتون بشم چه خبرا؟ اواااا این که عکس من و شماست . چه جالب ! جیگرای بابایی من چون نامه اداری زیاد تایپ می کنم اگه یه وقت لحنم جدی شد دیگه ببخشید

فرمون رو بده دست خودم بابا وحید (کلا نمیشه لپ تاپو رو زمین گذاشت!)خوب داشتم میگفتم این هم دخترای بهاری من و اولین پاییزشون

البته از کالسکه بیرون نیومدین چون یه مقدار باد میومد  شما هم که خیلی نازنازی و ظریفین گفتیم مبادا یه کوچولو سرما بخورین

                          


خونه خاله جون هم هفته پیش رفتم

متین که اسباب بازیاش رو می آورد واستون و باهاتون بازی میکرد یه سبد پر از اسباب بازی داشت که همون اول که رفتیم کلش رو خالی کرد جلوتون شما هم خوشحال

این یه طرف از خونه خاله جونه همه اتاق ها و پذیرایی همینطوری بودن

متین جیگر خودم حتی اجازه داد سوار سه چرخه ش هم بشین

خواهر جون ببین چی شده ماشینم خرابه!!

هانای گلم شما که سفره رو هم بی نصیب نذاشتی و

 

یه خرس پشمالو ناز امیررضا واستون آورد که هانیتا خیلی دوستش داشتی

هانا که میخواد بیاد آشپزخونه پیش خاله جون

به شما خیلی خوش گذشت و خوشحال بودین و هرکاری که دوست داشتین و میتونستین انجام دادین و آزاد بودین واقعا خونه خاله تون بودزبان

ببخشید خاله جون که کل خونتون رو بهم ریختیم ولی خوب خونه خالمون بود دیگه شما هم که مهربونچشمک

                          

 

رقابت برای خوردن آب!

برای جغجغه ، عروسک هم دعوا ارین که فیلم دارم ازتون خیلی دنیای قشنگی دارین دوقلوهای ناز ن

 

                          


خانوم خوشگلای مامان  با لباسای خوشگلی که مامان جون روحی زحمت کشیدن و واستون آوردن

مرسی مامان جون خوبمونماچ

 

                          

الهی قربونت برم با این کارات هانا جون من

فدای اون مروارید سفید و خوشگلت هانیتا جیگر من که به سختی ازش عکس گرفتم آخه از وقتی دندون درآوردی همه ش زبونت رو گیر میدی به دندون کوچولوت و میاریش بیرون

هانای عسلم مروارید شما خیلی کوچولوه خودم هم ندیدمش هنوز!

                          

این هم چند تا عکس قشنگ دیگه که خیلی دوستشون دارم

 

                          


شیرین عسلای مامان چون خوابتون خیلی سبکه و کم میخوابین و به سختی میخوابونیمتون یولاز خوابیدنای نازتون کمتر عکس دارم ببینید چقدر قشنگ فرشته کوچولوهام خوابیدن

 

                          


ممنون که ما رو مهمون این لحظه های قشنگ و خنده های دلرباتون میکنینماچماچ

امیدوارم در پناه خدا همیشه سلامت و شاد باشین .دلیلای زنده بودنم من و بابایی خیلی بیشتر از چیزی که بتونین تصور کنین دوستتون داریم خیلی مراقب خودتون باشین بهونه های قشنگ نفس کشیدن

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

خاله جون
22 آذر 92 10:26
سلام سلام سلام جیگرا سلام عسلا سلام نفسا خاله قربون شما بشه با این عکسهاتون ماشاله ماشاله هزار هزار ماشاله به شما نمکیهای خاله جون صبر کنین یه ایه الکرسی بخونم واستون بعد ادامشو بنویسم..... مرسی مامان ندا حون که با وجود این همه خستگی و بی خوابی وبلاگ خانما را فراموش نمیکنی و این دفعه دیگه ترکوندین حسابی با این عکسهای خوشمزه فدای شما که یه ددر پاییزی با مامان و بابا رفتین خوش گذشت همیشه به گردش و تفریح انشالهو قدمتون روی جشم خاله جون صفا اوردین به خونمون بازم زود زود بیایین ما منتظریم قبلا هم که گفته بودم ما خانوادگی عاشق شماییمعزیزای خاله حسابی مواظب خودتون باشین و دخترای خوبی واسه مامان حونی و مامانی و بابایی باشین که این همه واستون زحمت میکشنو اگه واستون زحمتی نیست یه کمی بیشتربخوابین تا زودتر بزرگ بشین قربون قیافه نازتون بشم که لالا کردین دووووووووووووووووووستوووووووووووووووووووووون دارم خیلی زیادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
مامان ندا
پاسخ
سلااااااااااااااااام به خاله جون خودمون که بلندترین کامنتا رو همیشه واسمون میزاره مرسی خاله جون جوووووونی خاله جون میدونی که جدیدا شبا هم یاد گرفتیم نمیخابیم و نمیزاریم مامان بابا هم بخوابن خیلی خوش میگذره شب هم پاشی بازی کنیخوابیدن سخته خیلی خسته میشیم نمیشه کم کم بخوابیم؟؟ ما هم خیلی دوست داریم بیاییم خونتون ولی خوب شما هم یه روز بیایین تا ما هم بمونیم خونه مرسی آجی گل خودم که اینقدر گل و ماهی واسه زحمتا شما رو هم بی نصیب نزاشتیم که!!!
مامان جون از کرج
22 آذر 92 11:34
سلام و صد سلام به جیگرای خودم الهی قربونتون برم هزار هزار ماشالله به جونتون چه عکس های زیبایی دستت درد نکنه ندا جون واقعا سورپرایز شدیم من وبابا انقدر ذوق کردیم که نگو سریع براشون اسپند دودکردم می بوسمتون مرسیییییییییییییییی
مامان ندا
پاسخ
سلاااام مامان جون مرســــــــــــــی دوستتون داریم زیاد زیادهمیشه برامون دعا کنید که زود بزرگ شیم و خانوم بشیم
مامان لیانا
22 آذر 92 14:59
hالهی فدای شما دوتا دسته گل بشم ماشالا ماشالا خدا حفظ کنه براتون این عروسکای نازنازیو
هدی و حسنا
24 آذر 92 1:08
سلاااااام واااااای چقدر شیرینن این دوقلو ها من و خواهرم هم دوقلو هستیم و خیلی دوقلو ها رو دوس داریمامیدوارم همیشه کنار هم و شاد و خوشحال باشین
خاله سپیده
25 آذر 92 10:56
سلام عزیزای دلم ... آخه من چه جوری حالا تحمل کنم مامان ندای بی رحم چه طوری بعد از دیدن عکسای خوشگلا تحمل کنم ندیدنشونو ... هانا خانم زرنگ قربون انگشتای خوشگلت بشم کاسکه سواری خوش گذشت؟! هانیتا خانم خوشگل قربون رقصیدنت بشه خاله خونه خاله فاطمه موتور سواری خوش گذشت؟ آخه مامان ندا خوب دیگه بزرگ شدن پرنسسا بیاین اصفهان به خدا قول میدم بهتون خیلی خوش بگذره مثل این که هانا جیگر هم خیلی ماست دوست داره با رایان با هم ماست میخورن هانیتا رو هم براش آهنگ میزاریم میرقصیم با هم ... دلم براتون یه ذره شده فسقلی های ناز نازی خوشگلای بهاری میبوسمتون عزیزای دلم
مامان شهراد
25 آذر 92 12:09
7ماهگیت ون مبارک مامانی دخترای گل خیلی ناز شدن اسپند یادتون نره
مامان نیکا
2 دی 92 14:31
سلام عزیزای خاله 7 ماهگیتون مباااااااااااااااااااااااااارک ماشالا هر روز نازتر از روز قبل
مامان زری
2 دی 92 16:21
ممنون که ما رو مهمون این لحظه های قشنگ میکنی ندا جون وای ماشاالله هزار ماشاالله خیلی خیلی ناز شدن عاشق اون عکسشونم که دارن همدیگرو بوس میکنن
پریا
2 دی 92 18:57
سلام جیگر طلاهاوای ندا جون فوق العادنهزار ماشالا* اصلا نمیدونم چی باید بنویسم فقط میگم که براشون بهترین ارزوهارو میکنم؛خدا از چشم بد حفظشون کنه. بووووووووووووس
خاله سپیده
4 دی 92 1:36
پرنسس خوشگلای من اولین شب یلداتون مبارک... ایشالا 120 تا شب یلدا رو با مامان بابای نازنینتون جشن بگیرین و خوشحال و خوشبخت باشین نازنین دخترای من
صدف
11 دی 92 11:59
اي جونم چه قد خوشگلن ......چش نخوري جيگر.....خيلي نازن
je30
25 دی 92 22:26
وای عسیسم چه نازن...اگه بالینک موافقی بیاپیشم
علي
8 اسفند 92 19:50
سلام وبت قشنگ بود روزنامه ديواريمو ببين مرسي ---
مامان سپیده
18 اردیبهشت 93 10:11
هانا و هانیتای عزیزم تولدتون مبارک گلای قشنگم
سولماز
1 خرداد 93 23:19
سلام خداوندخودش نگهدارشون باشه من وسه قلو ها منتظر نگاه گرمتون هستیم