هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

فرشته های آسمونی

9 ماه انتظار زیبا در بک نگاه!

1392/5/2 10:35
نویسنده : مامان ندا
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دل مامان دخترای نازم مامان رو ببخشید که اینقدر دیر وبلاگتون رو درست کردم  آخه عزیزای دلم شما از لحظه پیدایشتون زندگی ما رو دگرگون کردین  چجوری؟؟میگم براتون

از اینجا براتون بگم که تاریخ 12 مهر 91 بود که مامان بابا از وجود یه فرشته تو زندگشیون با خبرشدن و خیلی خیلی خوشحال از این قضیه میدونین که تولد مامان 16 مهره و من بهترین کادو تولدم رو از خدا گرفتم

روز 18 مهر من رفتم پیش دکتر و سونوگرافی و همون موقع فهمیدیم که خدا به ما دو تا فرشته داده و به خاطر همین دکتر واسه من استراحت نوشت و از اونجا دور جدید زندگی ما شروع شد بابا صبح که میرفت سر کار من هم باهاش میرفتم خونه مامان جون تا شب حدود دو ماهی اینجوری پیش رفت تا اینکه مامان حالش بد شد و بنا به صلاحدید بزرگترا من خونه مامان جون اینا موندگار شدم و بابا اونجا میومد بهم سرمیزد تو 4 ماهگی  دکتر مجبور به جراحی شد با وجود خطراتی که واسه شما داشت ولی باز هم خدا بی جوابمون نذاشت و با دعاهای همه مخصوصا باباجون  مشکلی پیش نیومد ...کمی بعد خونه رو عوض کردیم اومدیم جفت خونه مامان جون اینا

خلاصه عید شد و ما اولین سال تحویلمون رو با شما که تو دل مامان بودین جشن گرفتیم و یه سال خیلی خوب رو شروع کردیم سالی که شما گلهای باغ زندگیمون شکفتین و اومدین پیش ما 

روزها گذشتن تا ساعت 3  نیمه شب روز سه شنبه 17 اردیبهشت شد و کوچولوهای مامان واسه اومدن عجله کردن آخه فسقلیای من فرار بود شما 5 خرداد به دنیا بیایین من که باورم نمیشد گلهای ناز من شما رو خدا سالم سالم فرستاد  تو بغل ما بدون اینکه حتی یک روز نیاز به دستگاه داشته باشین

امیدوارم آغوش ما لیاقت شما فرشته های پاک و معصوم رو داشته باشه و بتونیم مامان بابای خوبی براتون باشیم.

 

عزیزای دلم به دنیا خوش اومدینقلبقلبماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرشيدا قند عسل
23 تیر 92 13:49
سلام خدا حفظشون كنه و اميدوارم هميشه در سلامت كنارتون باشند.


سلام مرسی دوست عزیز شما اولین نفری هستین که به وبلاگ ما اومدین خدا آرشیدای عزیز رو هم برای شما حفظ کنه
من وبلاگ شما رو پیوند کردم

مامان جون
4 مرداد 92 22:25
سلا مرسی عروس عزیزم انشا....... همیشه سالم وتندرست باشید هر 4 تا تون قربونتون برم خیلی خوبه نوه های گلم را ببوس .


سلام مرسی مامان جون
زیر سایه شما بزرگترا انشالله
چشم حسابی میبوسمشون
بابای هانا هانیتا
6 مرداد 92 15:57
الاااااااااااهیییییییییییییی بابا قربون روی ماه و خوشگلتون بشه جیگر طلا های بابا و خییییلی عاشقتونم بخدا


خیلیییییییییییییییییییییییی جیگرررررررن دخملامون بابایی
مامان آرشيدا قند عسل
7 مرداد 92 10:08
آقا من يه كامنت بلند بالا گذاشتم رسيد آيا؟!!!!


نه مامان آرشیدا نیست که؟؟؟؟؟؟