هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

فرشته های آسمونی

شکرت خدا جونم

1392/4/12 9:22
نویسنده : مامان ندا
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدا جون خدای مهربون

خدایا میخام ازت تشکر کنم

که بنده کوچکت رو لایق مقام بزرگ مادری دونستی و خونه ما رو با این فرشته های کوچولو نورانی کردی

خدای من تو همه این لحظاتی که فرشته هام کنارم بودن از وقتی که نطفه شون بسته شد تا الان که وجودشون شده همه زندگی ما حضورت رو کنارم خیلی خیلی بیشتر از قبل حس کردم زمانی که صدات میکردم و خیلی زودتر از اون چیزی که تصورش رو میکردم جوابت رو می شنیدم  هروقت یه مشکلی واسم پیش میومد به در خونه ت پناه میاوردم و تو بازم لطفت رو از من دریغ نمیکردی و همراهم بودی  تک تک لحظه های سخت این مسیر  را فقط و فقط با نظر توجه تو به سلامت تا الان گذروندم ...

 خدای من شکرت برای بهترین هدیه ها

پرودگار من سپاس سپاس سپاس

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 14:23
دوست بزرگوار ندای عزیز دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.