هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

فرشته های آسمونی

فرشته کوچولوهای من

1392/5/2 11:05
نویسنده : مامان ندا
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دخترای نازم فداتون بشم که مثل آدم بزرگا فقط شبا میخوابین و وقت واسه کارای دیگه برای مامان و مامان جون نمی ذارین

عروسکای قشنگم می خوام ازتون تشکر کنم که پنج شنبه هفته پیش سنت شکنی کردین و طول روز کلی خوابیدین که مامان بتونه کاراشو بکنه آخه خاله سپیده  قرار بود بیاد خونمون مرسی دخترکای ماهم

خاله سپیده و عمو داوود و رایان اومدن خونمون و دیدن شما...رایان عزیزم کلی بزرگ شده بود و بازیگوش و همچنان خوش خنده ماچ

ما بودیم و سه تا نی نی که به نوبت غر غر می کردن برای همین یه دونه عکس هم از اون شب نداریم

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

دیروز رفتیم پیش دکتر که بگیم آخه آقای دکتر این فسقلیا خوابشون خیلی کمه چرااااااااااا؟

دکتر هم گفت خوب شیطونن به همین سادگییول

خدا را شکر همه چیزتون خوب بود و ما هم خوشحال.بابایی هم که کلی اعصابش خورد شده بود خیالش راحت شد و دوباره خوش اخلاق شد آخه خیلی دوستون داره با یه ذره ناراحتی شما کلا به هم می ریزهمژه

خوب حالا بریم ادامه مطلب و عکساتون

شما دو تا وروجک خیلی دوست دارین رو شکم بخوابین اینطوری آروم میشین خاله جون هم خیلی خوشش میاد و کلی ذوقتون رو میکنه این عکس هم خاله ازتون گرفته

ایشون هانیتا خانوم که بدش نمیاد دستش رو هم بخوره

 

ایشون هم هانا خانوم خوشحال

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

فرشته کوچولوهام آویز تختتون رو خیلی دوست دارین و  هر وقت براتون روشنش میکنم با تعجب نگاش میکنین و ذوق میکنین

اینجا هم آویز تختتون رو نگاه میکنین فدای دوقلوهای خودم بشم که فیگورتون هم مثل همهماچ

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

بابا وحید خیلی دوست داره ناخناتون رو لاک بزنه اینجا هم برای اولین بار دست هانیتا رو لاک زد و زود پاکش کردیم آخه شما هنوز خیلی کوچولویین ترسیدیم واسه ناخنای خوشگلتون بد باشه

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

اینم شما با  خرسای مستر بین

 تصاویر زیباسازی نایت اسکین

این عکساهم اختصاصی مامان جون روحی میذارم

مرسی مامان جون زود میاییم پیشتون

پرنسس کوچولو های مامان  عکس از خنده های قشنگتون ندارم چون هر وقت دوربین رو میبینین خنده تون یادتون میره و به دوربین نگاه میکنین

انشالله همیشه سالم و شاد باشین عزیزای دلم به مامان هم بیشتر فرصت بدین تا بیشتر ازتون بنویسه

دوستون دارم خیلی زیااااااااااااااااااااااادماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله جون
4 مرداد 92 10:58
جیگراااااااااااااااااااااااااااااای خودمین شما آخه من چقدر شما رو دوست دارم
همیشه حرفمون با عمو مسلم از شما دو تا گل خودمونه یه عالمه بووووووووووووووووس
زودی بزرگ بشین میخایم گازتون بگیریم خوشمزه های خاله



سلام خاله جون ما هم شما رو خیلی دوست داریم دلتون میاد ما رو گاز بگیرین؟؟؟
سپیده
8 مرداد 92 15:21
الهی دورشون بگردم.... خدایا دلم براشون یه ذره شده ... عمو وحید دیگه لاک نزنید به دستوشون لاک سرب داره هنوز کوچولوان دستاشونو میکنن دهنشون خوب نیست براشون تا 2 سالگی ممنوع!!! توروخدا خیلی مواظب جیگرای من باشین هر وقت بیایم ولایت باز میایم دیدنتون


سلام خاله جون دل ما هم براتون تنگ شده
حتما بیایین پیشمون
بابا وحید:خاله سپیده خوب خیلی نازن چشم سعی م رو میکنم صبر کنم
مامان زری
9 مرداد 92 1:31
سلام عزیزای دل وای خیلی ناز شدین به بابایی هم بگین دیگه به دستاتون لاک نزنه تا بزرگ بشینراستی به بابایی و مامانی گفتین به آرنیکا رای بدن؟


سلام مامان آرنیکا کوچولو باشه ما هم به آرنیکا رای میدیم
مامان آروین (مریم)
9 مرداد 92 10:08
سلام

دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند .....

تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند .


پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد .

منتظر قلب های مهربونتون هستم .









سلام دوست عزیز انشالله با برنده شدن آروین عزیز دل کودکان نیازمند شاد بشه حتما من هم رای میدم


سولماز
5 بهمن 92 22:08
سلام چشم خدا بهشون باشه خیلی نازند حتما اسپند دود کن وخسته نباشی من هم سه قلو دارم به ما هم سر بزنی خوشحال می شیم خوش وسلامت باشید