هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های آسمونی

اولین مروارید پرنسس هانا

1392/9/19 23:05
نویسنده : مامان ندا
645 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام و صد سلام دوستان نازنینم و دخترای گل خودمماچ

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

امروز اومدم بگم که هانا خانوم خوشگل ما رو غافلگیر کرد با مروارید خوشملش بله دیروز یعنی 18 آذر در 7 ماه و دو روزگی ساعت 4 بعدازظهر بود که متوجه شدم هانای نازم دندون دار شده یادم نیست چی شد که مشکوک شدم از بس ذوق زده شده بودم فقط یادمه دست کشیدم رو لثه ش و دیدم مروارید خوشکلش جوونه زده دوست داشتم همه رو زود خبر کنم که شیرین عسلای مامان دوتاشون دندون دارن این یعنی یک گام بزرگ دیگه به سمت بزرگ شدن

Like an oyster that creates a priceless pearl around grains of sand, we should learn to pick up and protect wisdom from around us.

هانا داره یه دندون

قند میخوره از قندون

فرشته ای مهربون

آورده براش یه دندون

  شکلکهای جالب آروین

هانا خانومم مروارید سفید صدفیت مبارکت باشه دخترم خدا را شکر شما واسه دندوت زیاد اذیت نشدی و همه رو غافلگیر کردی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

هانا عسل با دندون

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

قند عسلای مامان انشالله دندونای بعدیتون خیلی راحت دربیاد و اذیت نشین و همیشه سالم سالم باشین تا بتونین همه چیزای خوشمزه و خوب رو با مرواریدای قشنگتون بخورین البته خیلی باید مراقب مرواریدای سفیدتون باشین

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

خدا را هزاران هزار بار شکر میکنم به خاطر لطفی که به من داشته و فرشته های ناز رو به من هدیه داده و هر روز لطفش رو بیشتر نشون میده خدا جونم ممنونتم

 شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

خاله سپیده
19 آذر 92 23:29
مبارک باشه هانا خانمم نکنه پیش خودت گفتی نکنه هانیتا تنهایی کباب هارو بخوره همیشه سالم و سلامت باشین خوشگل ترین دخترای دنیا
مامان ندا
پاسخ
مرسی خاله یادتونه مامان همون روز تلفنی میگفت از دندونای هانا خبری نیست؟
خاله جون
20 آذر 92 8:20
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به گلای خودم هانا جووووووووونم سفیدبرفی خاله مبارکه مبارکه خیلی خیلی مبارکه مرواریدت اگه بدونی خاله چقدر ذوق کرد وقتی مامان جون این خبرو داد چون خدارو شکر راحت تر از هانیتا جووونم بودیهزار هزار ماشاله به شما دوتا جیگراااااااااااااااااااااااااااااااااااالان که دارم اینارو مینویسم دو روزه دقت کردین خاله دوووووووووووووووووووووووووووووووروزه دخترام رو ندیدم و دلم حسابی تنگیده ولی هر جوری هست امروز میام پیشتون با صدتا بوس که بخورمتون عاشقم من دنیایه من تویی تو ای که بی تو شبم سحر نمیشه عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقم من... اینم یه اهنگ افتخاری تقدیم به پرنسسا دوستدار همیشگی شما خانواده خاله جوووونی
مامان ندا
پاسخ
ای جان خاله جان مرسی خاله میدونید که دل ما همتنگ میشه براتون با دیدن شما و داداشیا و عمو کلی خوشحال میشیم
مامان روحی
20 آذر 92 15:47
سلام هانای زیباوسفید برفی مامان جون قربونت برم که اینقدر بی سر وصدا اولین دنونتون در آوردی مبارکت باشه عزیزم قبل از اینکه سری به وبلاگتون بزنم دیشب تلفن زدم بابا وحید این خبر خوبو بهم داد الهی فدای خودت واون خواهر خوشگل ونازت بشم یه هدیه خوب پیش مامان جون دارین عاشقتونم خیلیییییییییییییییییی زیاد باییییییییییی
مامان ندا
پاسخ
سلام مامان جون مرسی آره سرگرم بازیای خودم بودم که دندونم دراومد خیلی ممنون ما منتظظریم
مامان آرسام
21 آذر 92 13:43
مبارک باشه هانا خانومی
مامي الهام و ستايش
21 آذر 92 17:04
اولين مرواريد هانا جون مبارك پس بالاخره هانا جونم جزو كباب خورا شد ندا جون ممنون از بابت لينك منم با افتخار لينكت كردم فقط لينك منو لطفا درست كن اشتب شده شرمنده
مامان ندا
پاسخ
مرسی الهه جون خواهش میکم عزیزم بله چشم درست شد
آرمیتا پری کوچک دریا
17 اردیبهشت 93 7:51
فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد تولدت مبارک! به ما هم سربزنید