هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

فرشته های آسمونی

اولین مروارید پرنسس هانیتا

1392/9/11 14:55
نویسنده : مامان ندا
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااام به شما دخترای نازنینم و همراهان همیشگی

امروز با یه خبر تاپ اومدم

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

با یه خبر دندونی

بعلههههههههههههههه هانیتا جونم اولین مرواریدت جوونه زد مبارک باشه مامان جون ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

چند وقتی بود که لثه هات می خارید                    اشکای تو مثل بارون می بارید

یه هو یه شب با گریه که خوابیدی                        صبح پا شدی یه چیز خوبی دیدی

مروارید قشنگ و زیبایی بود                                می خندیدی تو دهنت پیدا بود

 

آره عزیز دلم یک هفته خیلی اذیت شدی و همه ش بی تابی می کردی تا اینکه دیروز یعنی 10 آذر 92 یعنی در 6 ماه و 25 روزگی که داشتی آب میخوردی صدای خوردن یه چیزی به لیوان رو شنیدم نگاه که کردم چیزی پیدا نبود ولی وقتی دست کشیدم رو لثه ت دیدم بله دخترم دندون دار شده و قاطی کباب خورا شد❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

خیلی خوشحال شدم گلم فوری تماس گرفتم و به بابا گفتم ولی یادم رفت مژدگونی بگیرم حالا یادم باشه واسه دندونای هانا جیگرم خبر رو بدون مژدگونی نگم

هنوز مروارید کوچولوت پیدا نیست که عکسش رو بزارم ولی این عکس امروزه که دندون داری عمر من

هانا جونم حالا نوبت شماست قربونت برم دختر ناز من

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

فدای قشنگترین دخترای دنیا بشم که روز به روز دارین بزرگتر میشین و ما اصلا متوجه گذر زمان نیستیم

فرشته های گلم ممنون که اومدین پیش ما

خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دوستون دارم

 شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله سپیده
15 آذر 92 17:52
به به به مبارکا باشه خانم خوشگله مبارک باشه مامان ندا ، بابا وحید , ایشالا همیشه خبرای خوب ازتون داشته باشیم .... هانیتا جونم ایشالا با دندونای خوشگلت یه عالمه چیزای خوشمزه بخوری ... دلمون برا همتون یه ذره شده ... مواظب خودتون باشین روی ماهتون رو میبوسم
مامان ندا
پاسخ
مرسییییییییییییی خاله سپیده یه عالمه بوووووس
مامي الهام و ستايش
16 آذر 92 13:24
سلام ندا جون منو ميشناسي من گليم ماشالله هزار ماشالله دخملات خيلي خوشگلن براشون اسفند دود كن
مامان ندا
پاسخ
به به گلی جون قدم رو چشم ما گذاشتی ممنون عزیزم مرسی حتما
مامان نیکا
16 آذر 92 20:06
مبارک باشه قند عسل خاله مامانی ما آپیم
مامان ندا
پاسخ
ممنون چشم اومدم
خاله حون
17 آذر 92 23:47
سلام سلام هزار و سیصدتا سلام خانم خوشگلای خاله .هانیتا جونم اولین مرواریدت مبارک بعد از اون همه سختی عزیزم و ایشاله هانا حونم مرواریدش راحت تر دربیادخیلی خیلی دوستون دارم یه دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان ندا
پاسخ
سلااااااااااااام خاله جونی مرسی خاله...ماهم خیلی دوستون داریم میدونی که چقدر براتون میخندیم و ذوق میکنیم
مامان شهراد
18 آذر 92 10:44
سلام به هاناجونو هانیتا جون .هانیتاجون مبارکه خاله اولین مرواردت.خیلی ناز شدید. مامانی دخترای ناز و ببوس ایشالا همیشه کنارهم شادباشید
مامان ندا
پاسخ
مرسی مامان شهراد گل گلاب شما هم همیشه شاد شاد شاد باشین
مامان جون کرج
18 آذر 92 17:18
سلام جیگرام هانیتای عزیزم مبارک باشه اولین دندون خوشگل وصدفیت عزیزم امیدوارم بقیه دندوناتو راحت دربیاری وهانا جونم هم همینطور عاشقتونم 5شنبه با باباجون اومدیم خونتون یه عالمه بوستون کردم وفیلمهای جدید ازتون گرفتم تا مرتب به یاد شما دسته گلام هرروز نگاهشون کنم خدا نگه دارخدتون ومامان باباتون باشه
مامان ندا
پاسخ
سلام مامان جون ما رو یه عالمه خوشحال کردین که اومدین خیلی دوستون داریم
مامي الهام و ستايش
19 آذر 92 13:31
ندا جون رمزو واست خصوصي ميذارم جيگرممممممممممم
مامان ندا
پاسخ
مرسی گلی جون اووووووووومدم
مامان زری
20 آذر 92 16:28
هانای عزیزم مروارید سفیدت مبارکت باشه خصوصی داری ندا جون
مامان ندا
پاسخ
مرسی مامان زری بازم مرسی من اووووووووومدم
مامان آرسام
21 آذر 92 13:45
مبارکه عزیزم مامانی ما آپیم
مامان ندا
پاسخ
مرسی الان میام پیشتون
شیما مامان شاهین کوچولو
2 دی 92 0:34
وای خدای من این وروجکا چقدر ناز و خوردنین فکم درد گرفت بس که فشار دادم خیلی کاراشون باحاله...مخوصا اونجایی که دارن love میترکونن ... مامانی حسابی دیگه با این عروسکها مشغولی دیگه خدا حفظشون کنه... خیلی ملوسن