هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

فرشته های آسمونی

غلت زدن هانا جونی

1392/7/5 20:49
نویسنده : مامان ندا
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام فرشته های آسمونی ، حال و احوالتون چطوره عروسکای من؟

من هم که حسابی با شما گل خانومای ناز مشغولمنایت اسکیندیگه بازیگوش شدین و نمیشه یک لحظه ازتون چشم برداشت ...کم کم هم دارین با هم رابطه برقرار میکنین به هم دیگه نگاه میکنین واسه هم میخندین و به زبون قشنگ خودتون با هم حرف میزنین بعضی وقتا هم دعواتون میشه هانا خانوم گل خیلی جیغ میکشه و هانیتا خانوم خوشگل میترسه لب میذاره و میزنه زیر گریه ولی دیگه هانیتا هم به صدای جیغ های هانا عادت کرده و گریه نمیکنه  و آخه خودت هم دیگه جیغ میکشی....

و اما بگم از موفقیت بزرگ هانا جونم نایت اسکینبلاخره پس از تلاشهای بسیار دختر نازم تونستی غلت بزنی جمعه 21 شهریور  خانوم خوشگله هم غلت زدی هم دستت نموند زیر بدنت و هم سرت رو سرفرازانه بالا گرفتی این هم یکی ار عکساش

گل من بعد هم خودت خسته شدی و خوابت یرد ببین عسلم

از اون روز مامان جون هر وقت میذاریمت زمین بلافاصله برمیگردی و تلاش میکنی بری جلو  قربونت برم عزیز دلم آفرین ماه من

هانیتا جونم شما هم داری تلاش میکنی همین روزا موفق میشیی عسلم فدات بشم عاشق این عکستم مامی

 

همه زندگی من شمایین عاشقتونمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شهراد
6 مهر 92 10:25
سپیده
6 مهر 92 16:42
هزار ماشال به شما دخملای خوشگل که روز به روز شیرین تر و خواستنی تر میشین دیگه راستی راستی میشه خوردتون!!آخه خیلی خوش مزه شدین!


مرسی خاله جون خواهش میکنیم ما رو نخورین!باشه باشه؟؟