هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

فرشته های آسمونی

تبریک روز دختر و چهار ماهگی گل دخترام

1392/6/17 22:43
نویسنده : مامان ندا
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم

اومدم با دو تا تبریک

اول روز دختر رو بهتون تبریک میگم 16 شهریور ولادت حضرت معصومه و روز دختر بود من و بابایی براتون کادو خریدیم و اولین روز دختر شما رو جشن گرفتیم الهی که 120 سال جشن روز دختر بگیرین میوه های دل مامان فدای دخترای نازم بشم من که همه دنیا رو واستون میخوام

خداوند لطیف ترین روح را در لطیف ترین بدن آفرید روزتون مبارک که خدا شما را دختر آفرید...

 

 

 

دومین تبریک  هم  به مناسبت چهار ماهگیتونه عسلای مامان باورم نمیشه چهار ماهه شدین

چهار ماه خیلی زود گذشت و شما روز به روز بزرگ تر و شیرین تر میشین و من روز به روز بهتون وابسته تر میشم و عشقم نسبت به شما عمیق تر.. دخترای عزیزم چهار ماهگیتون مبارک انشالله که تو این چهارماه از دست ما راضی بوده باشین همه تلاش ما اینه که شما راحت باشین و تربیتتون خوب باشه و صالح بار بیایین امیدوارم بتونم مسوولیتم رو در قبال شما خیلی خوب انجام بدم خیلی دوستون دارم عروسکای نازنازی مننایت اسکیننایت اسکین

 

و اما واکسن چهار ماهگیتون رو هم زدین و تا دو ماه دیگه از واکسن خبری نیست

یکشنبه 17 شهریور با مامان جون رفتیم مرکز بهداشت برای مراقبت و واکسن خدا را شکر که همه چیزتون خوب بود و اما واکسن من که دلش رو ندارم ببینم واسه همین مامان جون بغلتون میکنه و آقاهه واکسنتون رو میزنه هانای جیگرم اولش جیغ بلندی کشیدی و خیلی گریه کردی هانیتا جونم وقتی آقاهه می خواست واکسنت رو بزنه میخندیدی  ولی بعذ از واکسن کلی گریه کردی البته بگم هانا بیشتر گریه کرد ولی خدا را شکر نسبت به واکسن دو ماهگی خیلی بهتر ببودین و تب هم نکردین فدای دخترای نازم بشن که دیگه خانوووووووووووووم شدن

 

همه هستی مامان هانا و هانیتا جونم  مثل همیشه بازم میگم خیلی بیشتر از چیزی که فکرش رو بکنین دوستتون دارم

 

مراقب خودتون و لطافت روحتون و پاکی قلبتون باشین فرشته های آسمونی مننایت اسکیننایت اسکین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپیده
30 شهریور 92 18:39
آفرین خوشگل خانمای خودم میبوسمتون فرشته کوچولوهای ناز خدا رو شکر که دیگه بدنتون مقاومتش بالا رفته و واکسن اذیتتون نکرد دیگه کم کم دارین بزرگ میشین
ندا اول مهره ها!!! یادته چه ذوقی برا دانشگاه رفتن داشتیم؟!!!هی


مرسی خاله جون
واااااااای سپیده نگووووووووووووووو تو هم یادته ؟چقدر خوشحال بودیم واااااااااای
مامان زری
1 مهر 92 17:15
منم دوبار به این فرشته های کوچولو تبریک میگم و یه عالمه هم میبوسمشون


مرسیییییییییییییییی مامان آرنیکا خانوم جیگر
مامان نیکا
4 مهر 92 21:56
سلام چه دخملای نازی خدا حفظشون کنهخوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سر بزنیدراستی با تبادل لینک موافقید؟


سلام مرسی مامان تیکای عزیز
حتما خیلی خوشحال هم میشم