هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

فرشته های آسمونی

ﺳﻪ ﻣﺎﻫﮕﯿﺘﻮﻥ مبارک

1392/5/18 2:18
نویسنده : مامان ندا
331 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام خوشکلای من

امروز یعنی 17 مرداد گل های نازم وارد چهار ماهگی شدین ...

سه ماه خیلی سخت ولی خیلی خیلی شیرین بر ما گذشت  تو این سه ماه ما با تک تک لحظه های در کنار شما بودن عشق کردیم و از وجود نازنین شما فرشته های آسمونی لذت بردیم ...با خنده های قشنگتون قهقهه زدیم ...با گریه های مظلومانه تون گریه کردیم ...با بی خوابیاتون بیدار بودیم و از خوابیدنتون لذت بردیم ... عزیزای دلم حضور شما گلهای قشنگ تو این سه ماه ، زندگی رو برای ما خیلی خیلی زیباتر از قبل کرد و معنای تازه ای بخشید...بهترین هدیه های الهی ممنون که سه ماه با حضور پر از عطر بهشتتون دنیای ما رو بهشت کردین

جیگرای مامان سه ماهگیتون مباررررررک

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریا
21 مرداد 92 17:50
سلام عزیزم.عکساتونو دیدیم خیلی خوشگل و نازن.دلم براشون تنگ شده..مامان روحی شون هم الان اینجا پیش منه داریم با هم میبینیم


سلام پریا جون سلام مامان جون خیلی خیلی ممنون
مامان روحی جون
27 مرداد 92 18:24
سلام جیگرای من قربونتون برم دل من وبابا جون واستون یه ذره شده هزار هزار ماسالله چقدر بزرگ و خوشگلتر شدین بزودی زود میایم پیشتون همیشه در پناه خدا در نهایت سلامتی وخوشی باشید قربون 4تاتون برم می بوسمتون .


سلام مرسی مامان جون زودی بیایین پیشمون کلی کار جدید یاد گرفتیم