هانا هانیتاهانا هانیتا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

فرشته های آسمونی

عیدتون مبارک

1392/5/18 10:13
نویسنده : مامان ندا
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام جیگرای مامان قربونتون برم  اولین ماه رمضون عمر شما هم تموم  شد و اولین عید فطرتون رسید

عزیزای دلم عیدتون مبارک انشالله همیشه شاد و سلامت باشین و صدها عید فطر رو پشت سر بگذارین

خدای مهربون به حق این عید عزیز و ماهی که پشت سرگذاشتیم دخترام رو همیشه زیر سایه خودت سالم و ایمن نگه دار.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 این هم عکس روز عیدتون با بابا وحید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mamanedina
19 مرداد 92 17:22
سلام مامانی ممنون که به وبلاگ دخملم سر زدی الهیییییییییی من فدای دوتا سید خانوم بشمممممممممممممممممم نازشونو برممممممممممممممم واییییییییی امیدوارم قدمشون برای زندگیتون پر خیر و برکت باشه و زیر سایه پدر و مادرشون بزرگ شن بوس بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسس خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنید من لینکتون می کنم و از این پس به خانومیها سر می زنم بایییییییییییییییییییییی
مامان آرشيدا قند عسل
21 مرداد 92 9:14
عيد فطرتتون مبارك فسقليها چقدر شما شبيه هميد گلهاي من
مامان شهراد
21 مرداد 92 10:15
سلام مامانی.چه دخملای نازی داری کنارهم همیشه شادوخوشحال باشید
بهاره ، مامان نژلا و نیلا
22 مرداد 92 13:08
برای دو گل زیبای رندگیتون ، واقعاً که دنیای دوقلوها زیباست ( و البته کمی سخت واسه مامان و باباشون .. شما که میدونید دیگه ... )


ممنون البته از یکم یکمی بیشتر سخته
همیشه گلهای نازتون سالم باشن
مامان زری
23 مرداد 92 23:44
وای خیلی ناز شدین
خوشبحال بابایی که دو تا دختر ناز نازی داره


بلههه دخترا هم که باباییییییییی
سپیده
29 مرداد 92 18:44
عزیزای دلم میدونم دیره ولی ایشالا هر روزتون عید باشه ایشالا .... ایشالا با بابا وحید و مامان ندا همیشه شاد باشین گلای خوشگلم خیلیییییییییییی دوستتون دارم


مرسی خاله سپیده عید شما هم مبارک
شما هم با عمو داوود و رایان جونی همیشه شاد شاد باشین
غزل جوون
3 شهریور 92 16:08
سلام جونم
من غزلم
و تازه 2 ماهه که اومدم

مامانی ام واسم وب لاگ ساخته
برام دنبال دوستای خوب میگرده
دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟
خوشحال میشم بامن دوست بشی
بهم سر بزن
سلام عزیزم مرسی که پیش ما اومدی من هم با افتخار لینکتون میکنم و بهتون سرمیزنم
مرسی گلم